מכירים את זה שהשולחן מתנדנד, המלחייה לא משחררת מלח, והקנקן מים שופך יותר מדי לא משנה מה? לא כל החפצים בעולם עוצבו בחכמה, וכשמדובר בעסק שלכם, אתם לא רוצים להתפשר. ציוד למסעדות הוא ציוד שחייב להיות חזק, עמיד, חכם ובמחיר טוב, כי הוא משרת הרבה אנשים, וצריך להתמודד מול בלאי רב.
בנוסף, התחלופה של ציוד זה גבוהה מאוד, והחומרים שבשימוש נגמרים מהר, וצריכים להיות נגישים, נוחים ויעילים. אתם רוצים שהציוד שלכם והסחורה שלכם תתמוך בתנועה של העסק שלכם, ושלא תהיו עסוקים בפתרון בעיות אינסופי כי בחרתם לא נכון. אז איך עושים את זה?
כמה נקודות למחשבה
- הפקק המעצבן – אם יש חומר ניקוי שכל פעם שאתם פותחים בקבוק חדש זה מלחמה עם סכינים ועצבים, כנראה שהחברה עובדת עם מיכל שעוצב לא נכון. תחליפו. אפילו אם זה "רק" עוד 2 דקות כל פעם, והעובדים שלכם כבר רגילים לזה. זה 2 דקות חשובות, שמצטרפות לעוד הרבה דקות שאתם מאבדים סתם, וחבל. מה גם שזה מראה לצוות שאתם על זה, שאתם מעורבים, ושאתם עושים להם חיים קלים. הפקק, כמובן, זו רק דוגמא. יש עוד הרבה כאלו.
- הנייר שנגמר – לפעמים בעלי מסעדות בוחרים לקנות את הנייר הזול יותר, “כי זה חסכוני". אבל במקרים רבים זה מוביל להוצאות גדולות יותר, כי מה לעשות, הנייר הדקיק והזול לא מנגב את היד, ואז הלקוח או העובד שולפים ערימה ענקית במכה, וחצי הולך לפח. במילים אחרות, חשוב לדעת איפה להשקיע קצת יותר, כדי לבזבז הרבה פחות כסף
אתם והספק שלכם: סיפור אהבה
אם יש משהו מאתגר בעסקי המסעדנות, זה העובדים. להחזיק קאדר עובדים רציני שיודע את העבודה, ועושה אותה עם חיוך, זה אחד האתגרים הגדולים ביותר, אם לא האתגר מספר אחד. כדי שיהיה לכם את הפנאי להתעסק עם העובדים וללמוד כיצד לייצר עבורכם ועבור העסק שלכם את סביבת העבודה הטובה ביותר, אתם צריכים שכל השאר יתקתק.
ספקים זה הכול, זה עמוד השדרה, זה משהו להישען עליו. כאשר אפשר לסמוך על הספקים שלכם בידיעה שיהיה לכם תמיד את כל הציוד והסחורה שאתם צריכים, זה מפנה לכם זמן, ופנאי להתעסק עם הדברים החשובים והאתגרים הגדולים. לכן צרו יחסים טובים עם הספקים שלכם. למידע והזמנות לחצו כאן